Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Första dagen i december..


Från hösten i november till kalla och kyliga december....

Ny månad nu! En månad jag själv tar det som en med massor att göra. Både nu innan jullov och allt då vi har massa arbeten som måste bli färdiga. Väldigt stessigt. Sedan också massa annat jobb! Men det ordnar sig säkert....

Får ju inte hålla mig för frånvarande här ändå, vilket det kanske bli någon dag då och då. Men jag gör mitt bästa.

Idag har jag bara haft textil på förmiddagen (scenkläder och lite blusarbete) Sen har jag resten av dagen suttit och pluggat matte som en dåre! Prov i morgon, får hålla tummarna att det ska gå vägen. Att kunna bocka av en sak på den långa listan, vilket kommer bli underbart...

Hur går det för alla er andra? Mycket att göra? Köpt julklappar och så?







yvve

jag har köpt en till dig idag!! men skulle vilja veta mer vad du önskar dig! puss

Skrev detta: 2010-12-02 / 22:14:17



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback