Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Julklappar 2010 - del 1


Några få bilder på grejer jag fick i julklapp igår. Fick från "alla världens hörn" kan man säga. Thailändska väskor, tröja och sjal från syster Emelie. Australiska saker från Emelies kille David som har kommit från australien för att fira jul med oss (varit här i snart 2 veckor nu) från han fick jag glas och souvenirer och även en från paris. Från min gotlänska syster fick jag en "bowlingupplevelse", spegel och en usb lampa till datorn. Sedan fick jag massa pengar, paris hilton parfym, klädhängare för dörren, fotorulle osv... Har ju knappt önskat mig nåt detta året, men en sak som jag önskade mig fick jag, en klädställning! Så nu ska jag nog äntligen kunna få plats med allt.

Tack så mycket till alla ni! Men helt ärligt så är ännu inte alla paket öppnande. Spännande!
Sen de klart så ska jag ju också köpa systemkamera snart, så den kommer verkligen sätta pricken över i:et på julen!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback