Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

På textilfronten...



På textilfronten dessa två dagar så igår test-färgade jag lite. Ska göra en klänning i textil, färg och form och då provade lite batik och nyans färgning. Ska kanske göra det imorgon med, men vi får se! Bra blev det, lite osäker på färgen bara. Och sen ska det bli ännu bättre!

Idag hade vi redovisning på kjolen vi gjorde i ettan. Det gick bra det också! Sen efter de, lång fika med tårta och gjorde en liten test på hur jag ska göra på en viss del på blusen, sen så fort som möjligt blir det att sätta igång!







linda

Har du hört talas om www.upplevelse.com? =)



Jag tänkte bara tipsa om att jag har en tävling just nu i min blogg där man kan vinna en spökvandring!



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för denna kommentar och önskar dig en fortsatt trevlig helg :)



Kram!

Skrev detta: 2010-12-19 / 19:47:24
Blogg/Webbsida: http://lindshe.blogg.see



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback