Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Fashion week Copenhagen 2010


Just precis! Det är dit jag ska :) Gaaa vad jag längtar. Ska dit nästa fredag den 12:e med alla textilare.
Shit asså vad kul det kommer bli. En heldag med mode, då vi åker härifrån kl 7 på morgonen och när
vi kommer dit ska vi först se en modevisning på Bella Center sen åker vi vidare till Öksnehallen och går
runt bland inköpare och spekulerar bland designers. Sedan på hemvägen ska vi stanna till på stoff och
stil
och vem vet då kanske man köper nåt! Kommer bli superroligt verkligen och såklart tar jag med mig
kameran också. Att det inte kunde vara den 12:e i morgon asså, ahh! Ska du också dit??










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback