Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nittonde

   
Idag på tyskan spela vi alfapet hela lektionen. Va kul! Eftersom jag själv med en annan vann och fick
ihop mycket poäng. Sedan gick man till "estetskolan" och hade teater för första gången (är en lektion
på tre lektioner, för alla estet ska prova på alla inriktningar) Aldrig att jag hade valt teater annars, fy!
Hatar det. Vi syssla med masker m.m. idag. Man fick i en grupp en känsla och sedan skulle man göra
en lite pjäs då man skulle uttrycka sig mer och mer hela tiden. Nja sådär kul! Roligast vara att se de
andra. Gick sedan och åt. Och hade sen fackteckning. Då jag fortfarande höll på med en av blusarna.
Tagit hem, så har en hel del att göra. Sedan gick jag och Linn en stund på stan, sen gick jag till bussen.
När jag kom hem slängde jag mig ner i soffan och käka massa god fika och titta lite på tv. Mys ikväll!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback