Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Se, men inte röra!


Gud vilka vackra klänningar assa! Blir förbannad! Varför kan inte alla dessa vara
i min garderob just nu? Ahh! Om du var tvungen att välja en, vilken skulle du valt?
 Och tro inte att ni kan fråga mig! Det går inte att välja en :O Fast jag är väldigt svag
 för den rosa. Mmmm även om det är omöjligt att välja en! Hihi







yvve

den rosa va ju helt klart snygg, om jag va tvungen o välja hade jag nog valt den rosa :)

Skrev detta: 2010-02-21 / 13:28:18
Jasmina

Jag skulle valt den som är helt vit för den är så elegant och stilren. Jag skulle ha tagit den med massa snygga acessoarer och kanske en jimmy choo kuvertväska i zebramönster och ett par riktiga höga svart lackade klackskor. :) :)

Skrev detta: 2010-02-21 / 13:50:58
Laila

den rosa var sjukt söt :)

Skrev detta: 2010-02-21 / 18:37:49
Blogg/Webbsida: http://Lailaaziz.blogg.se.
Mikaela

Fy fan va svårt att välja :S

Dom som skulle passa bäst på mig är nog den längst till vänster och den till höger men gillar dom andra också.....

Skrev detta: 2010-02-22 / 13:28:09
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback