Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

smile!

Hejhej.. Idag har vi haft entreprenörs-dag i skolan. Då dagen börja med att två personer hade föreläsning i aulan om "starta eget", varav en av dom var han Ghassan från Ullaredskiosken, haha! Sedan fick man sin "biljett" till två andra föreläsningar, då jag gick till något med hälsa/uppleva drömgrej och sedan för någon som syssla med reklam.

Sedan var det engelska på schemat efter maten. Då vi inte gjorde något särskilt, men det var min tur att prata med läraren om vad man ska öva sig på och vilket betyg man ligger på. Och jag gick därifrån med ett leende må ni tro. Har alltid tyckt engelskan är svår och legat på G-IG men NU ligger jag på ett starkt VG, då jag har hela tiden haft VG på läxförhör, skrivningar och prov. Haft till och med VG+. Åhh så himla skönt att glömma högstadiets betyg, beror någon enbart på den kassa läraren vi hade då!

Sedan hade vi matte tidigare för en lektion var inställd. Därmed kom jag även hem tidigare också! Har just ätit fika och tittat på so you think you can dance. Har ni hittat på något kul idag?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback