Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kjol påbörjad!

Idag på textilen börja jag äntligen på min egen designade kjol. Som skall innehålla en grund, med rynkor på sidorna som jag kommer gå efter grundmönstret. Sedan en kjol ovan på som kommer vara mer som en lite mer vid kjol med drapering. Grundkjolen kommer bli i ett svart blankt tyg och det ovanpå i det rosa spetstyget jag köpte på Stoff och Stil i fredags. Tror det faktiskt kommer bli jättebra ihop. PLUS att har tänkt i tre banor, att grundkjolen skall man kunna bära för sig själv till vardags. Att man kan bära den vida kjolen för sig till t.ex stranden. Och med båda kjolarna ihop blir det en festutstyrsel. Tog nu med mig tygerna och mönster hem. Så kan ju göra lite på lovet och tvätta tyget som måste göras. (bilder kommer givetvis när det börjar bli något)

Efter textilen idag var det mat, engelska (då vi titta på film) och svenska (då jag bara satt och lyssna). Vänta sedan såklart på bussen och har precis ätit. Ikväll blir det tv:n och PLUGG. Har nämnligen matteprov i morgon och sedan historiaprov på torsdag och då om TRE revolutioner. FY! But wish me luck!










Popcorn

sv: hahaha gött det att slippa lite av skolan iaf ;)

Skrev detta: 2010-02-15 / 19:49:48
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Popcorn

Lycka till med kjolen! :)

Skrev detta: 2010-02-16 / 16:36:21
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Popcorn

JAA det var det den tjejen som gjorde reklam för den maskaran!

Skrev detta: 2010-02-17 / 10:09:38
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Vanadesse

Taaack gumman <3

Skrev detta: 2010-02-17 / 17:42:09
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback