Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nyinköpta tyger!

Idag har man vart i Skene med mamma i tygaffären SKROTEN. Väldigt mycket tyg att välja mellan och kändes som man gick där inne i alla fall en liten stund. Men det roliga va att när vi kommit ut och var på väg till bilen kolla vi på klockan och hade då vart där inne i två och en halvtimma xD haha. Jaja, men det var kul! Jag kände glädjen verkligen inom mig när jag stod framför trikå/viskos/velour tygerna. Det kändes så bra! Och om sanningen ska fram så handla jag faktiskt tyg för över 600 kr :P, så visst fick jag med mig en del hem. Detta blev det! :


1. Ett helsvart tyg i trikå/viskos- 3m   2. Ett helrosa tyg i samma som det svarta- tygstuv
3. Ett lila tyg i även det i trikå/viskos- tygstuv   4. Ett svartvitt glittrigt, blommigt spetstyg- 1,5m
5. Ett lila/blått blommigt spetstyg- 1m   6. Ett rosa genomskinligt tyg- tygstuv
7. Svart och vit tråd   8. Vit lakansväv som jag skall göra till ex toile i- 5m.

Så nu får jag börja sy! :)

Efter att vi vart där åkte vi till en skoaffär och där köpte jag ett par faktiskt. (Lägger ut bild snart)
Sedan efter en lång bilfärd i snökaos kom vi sedan hem.







Pam :)

sv: det är bra med mig med! :D



vad gör du?

Skrev detta: 2010-02-22 / 19:09:53
Blogg/Webbsida: http://pams.se
Mikaela

Heheh det va mycket ;) xD

Skrev detta: 2010-02-22 / 19:10:07
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
♥ Babypink ♥

Jätte snygga tyger

Skrev detta: 2010-02-22 / 19:42:58
Blogg/Webbsida: http://jennysbloggmix.blogg.se/designstil/
yvve

Jätte snygga tyger! och så dyrt va det ju inte! tänk va många plag du kan göra! och ivanliga fall så får du ju max 3 plag för 600kr i affären ;)snygga skor me!!pussss

Skrev detta: 2010-02-22 / 21:18:13
madde

Hej! Vet du vart man kan få tag i blått spetstyg? Jag har letat överallt. Hittar ingenstans, vart bor du?



mvh madde

Skrev detta: 2010-04-12 / 00:19:43



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback