Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Äntligen träffades vi

Var uppe och gick här kl 10 idag på morgonen och fick i mig två stora frallor som var mycket goda. Sedan så tog jag bort julgrejor och satte upp nya gardiner. Åkte sedan till min kompis Johanna som jag inte träffat på väldigt väldigt länge. Hade jättekul, fick träffa hennes katt som jag inte har sett. Kan bara säga att han var både galen och lat, fast mest galen :P Sedan när jag kom hem så gjorde vi hemma bakad pizza och så har jag skickat över designen till vinnaren av tävlingen (visar bild snart) Har också pratat med den bästa <3 saknar dig! Ska nu bara ta det lugnt. PUSSPUSS!







Mikaela

Saknar dig också underbaraste<33

Skrev detta: 2010-01-17 / 10:13:05
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback