Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagen som gick..


Igår slet jag med bloggdesignen. Fixa så att jag fick en till garderob då jag kan hänga kläder i.
Därmed tog vi bort två hyllor och satte dit ett rör. Så nu äntligen får jag plats med allt! Tack Pappa för hjälpen!
Sedan mot kvällen blev det kallare och kallare utomhus och då fick även katterna komma in och
har hela natten sovit i min soffan. Mysigt! Titta även på Robinsson finalen och åt mumsig mat..







Claudia

vsg =)



haft en bra helg?

Skrev detta: 2010-01-31 / 17:24:28
Blogg/Webbsida: http://claudiias.blogg.se/
yvve

smart med gaderoben.. va mysigt dom har det :) sötnötterna

Skrev detta: 2010-01-31 / 18:21:27



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback