Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

*STRESS*SKOJ*ÖVERLYCKLIG*

Ahh man har det lite jobbigt just nu. Så himla mycket plugg hela tiden. Trodde det skulle vara en lugn start men inte det nää! Nu har jag i alla fall fått göra redovisning och prov i naturkunskapen och har även haft den sista lektionen i kursen för det. YES! Men ni skulle gjort vår prov som vi gjorde idag :O Fy fan! Han la upp bara massa olika grejer som vi skulle titta på som handla då om hållbar utveckling. Sedan fick vi bara ett tomt papper och skulle skriva om det! Och visst vi har läst om det i veckor nu, men det är sÅÅÅ himla mycket man kan koppla till en hållbar utveckling så var väldigt stressande att få med allt,  men sen fick man ju också ont i huvudet så glömde både av det jag tidigare hade skrivit och det jag inte hade skrivit. Men ja, jag kan inte göra så mycket av det nu.

Sedan stressade man också igenom på datakunskap idag också, för arbetes skulle bli klar och hade mer kvar att göra. Men sen mot slutet så sa han att vi inte behöver skicka det innan tisdag ;( Tack för den! Hade även ett litet test på ett nationellt prov i engelska med att tala. Va faktiskt riktigt kul :O Men det var nog Linns förtjänst ;)

I morgon börjar vårterminen i skolan och därmed ska man börja ha nya lektioner. T ex. estetisk verksamhet: bild, estetisk orientering: alla inriktningar, ja va det nån mer ? :S Suger i alla fall för har ingen mer sovmorgon på torsdagar längre, men sen blir det skönt på fredagar för då har vi bara tyska sen estetlektioner :) Jaja

Sedan har jag ju inte heller berättat att igår så fick vår kise komma ut i vida världen från att vara instängd i en månad, då han vart sjuk och fått medicin. Ni skulle sett :D Så söt asså! Han blev överlycklig och skutta och lekte med snön m.m. Men gud så orolig jag va, för han kan ju springa iväg igen och det får han INTE!! Men inte det nä, nu ligger han troligen på altanen och spinner.

Ja har precis klarat av alla glosorna i engelskaläxan till i morgon men ska nu göra lite till på den. Sen blir e tv:n (So you think you can dance och självklart andra avenyn som börjar sändas igen) Shit vad jag pladdrar ;P Men nån gång måste man ju det! PUSS PUSS







Mikaela

Åååå gulliga katta ! xD <3

Trodde också att det skulle vara lugnt i början av skolan men första dagen så fick vi 3 läxor!!!!

Skrev detta: 2010-01-21 / 18:05:08
sofijah

sv: men tack själv :) gud va roligt att höra :D hoppas du också hittar en fin balklänning nurå ;)

Skrev detta: 2010-01-21 / 18:49:52
Blogg/Webbsida: http://avtrollis.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback