Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

förvirrad?

American Apparel Tank from Brooklyn, Vintage Cardigan from Beacons Closet, American Apparel Leggings from Brooklyn, Jeffry Campbell Cage Boots from Ny American Apparel Tank from Brooklyn, Vintage Cardigan from Beacons Closet, American Apparel Leggings from Brooklyn, Jeffry Campbell Cage Boots from Ny American Apparel Tank from Brooklyn, Vintage Cardigan from Beacons Closet, American Apparel Leggings from Brooklyn, Jeffry Campbell Cage Boots from Ny

Shit asså, var väldigt förvirrad igår kväll. För innan jag stängde av datorn igår så gick jag in för att bara skulle se på schemat snabbt. Och då var det ändrat på en lektion. För idag börja vårterminen men den såg annorlundare i innan. Så visste ju inte riktigt om jag skulle ha sovmorgon eller inte. Och i morse så ringde mamma och då berätta dom att vi var för många i grupperna så blev tvungen att göra en till. Därmed får jag en lektion på 2 timmar och en kvart i bild då. Sedan är den på vår "andra" skola och har även en annan lärare (som jag haft innan) Men visst det var lite konstigt för när jag och en i klassen cykla dit så var det bara vi som va där. Vi var dom enda! Så vet ju inte riktigt, men borde ju vara några fler. Men gott i alla fall för fick ju nu en skön tisdag och även sovmorgon på torsdagar :) Det vi skulle börja med idag var att vi skulle ta en konstnärs bild och göra om den. Japp, sedan har man även haft matte, engelska och historia idag.

I morgon är det enbart tyska och estetiskt orientering (dans) som gäller. För vår fackteckning, kursen som vi skulle börja med i morgon är inställd :( Fast gott att sluta tidigt nån dag ju :) Då blir de även shopping på stan en stund efter.

Nu blir det tv, plugg och dusch. PUSS







Mikaela

Bloggar när jag känner för det och så är det bara..



Japp! Vi ska dit nästa vecka på söndag 31/1 och sen kommer vi hem torsdagen efter :)

Skrev detta: 2010-01-21 / 20:17:12
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
claudia

Vilken fin blogg du har :)

Skrev detta: 2010-01-21 / 20:43:56
Blogg/Webbsida: http://cclaudiiaa.blogg.se/
claudia

sv; jodå, helt okej bara att jag är förkyld och jag&min hals är ovänner med :)

haha, sj? :)

Skrev detta: 2010-01-21 / 21:22:37
Blogg/Webbsida: http://cclaudiiaa.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback