Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ge ett bidrag du också till HAITI

Foto: Scanpix 

Hjälp männsikorna på katastrofdrabbade HAITI!
De har samlat in miljoner men enbart en 50 lapp gör skillnad.
Jag har deltagit. Ge ett bidrag du också! (Denna insamling kan ni läsa om mer här)

Gåvo-SMS.
För att skänka 50 kronor - SMS:a Haiti50 till 72955.
För att skänka 100 kronor – SMS:a Haiti100 till 72955.

14 insamlingsorgnisationer och Tv4 tackar er alla för stödet!







Mikaela

jag har redan skänkt 50kr dit :)

Skrev detta: 2010-01-25 / 20:00:34
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback