Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vad fan har hänt med designen!?

Ser min design konstig ut just nu hos er? När jag bara för en stund sen titta in där, så märkte jag så ful den blivit! Fattar inte vad som hänt! Såg helt normal ut innan idag, men inte nu! Fan asså, att allt ska krångla. Får ångest! SNÄLLA Berätta hur min design ser ut hos dig!!! Ser ni någon skillnad än innan? Ser designen ut som bilderna nedan? SÄG ALLT!

Så här ser den ut här :( och så här ska det VERKLIGEN INTE SE UT!!

 







yvve

hej, så såg den ut innan när jag hade min andra gamla dator.. men på denna så ser den ut som den ska!!

Skrev detta: 2010-01-27 / 23:20:22
Mamma

Ser ut som vanligt!!!!!

Skrev detta: 2010-01-28 / 13:04:16
Vanadesse.

va konstigt snäckan :( hoppas du får rätt på det. när man klickar sig in här böand kommentarerna ser allt normalt ut men på startsidan ser d konstigt ut.

Skrev detta: 2010-01-28 / 14:18:28
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
Fanny M

Det är så det har sett ut för mig jättelänge...

Skrev detta: 2010-01-28 / 18:37:50
Popcorn

det har inte hänt något på min :P

Skrev detta: 2010-01-30 / 13:54:42
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback