Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Visste du ...

Att jag just nu - sitter och pysslar med en ny design till mig
Att jag nu tänker på - att gå och lägga mig
Att jag väldigt länge velat - bli kläddesigner
Att jag inte gillar - korv och mos
Att jag gillar att - få beröm och skratta
Att min allra bästa vän är - min kusin
Att jag är - väldigt svag
Att jag hoppas - på att få ett roligt sommarjobb i år
Att på morgonen när jag vaknar - ligger jag helst gärna kvar
Att sist jag grät var -  när jag nös innan idag (sjuk typ)
Att jag blir - 17 år om 36-37 dagar 
Att jag har - en väldigt annorlunda fobi
Att jag alltid kommer att - följa mina drömmar
Att min blogg - fyller ett år idag!  (24 jan)

 







Fanny

Och vad är din fobi?

Skrev detta: 2010-01-24 / 13:20:47
Fanny M

Okej jag menar Fanny M då om du undrar, vilken hund menar du?

Skrev detta: 2010-01-24 / 13:22:55
Fanny M

Okej jag menar Fanny M då om du undrar, vilken hund menar du?

Skrev detta: 2010-01-24 / 13:23:03
Fanny M

okej nu kom jag på det, du pratade om hunden i min bild ;)

Skrev detta: 2010-01-24 / 13:24:05
Sandra Forsberg

Grattis till din blogg :D

Skrev detta: 2010-01-24 / 16:05:24
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/
yvve

grattis på din bloggdag

Skrev detta: 2010-01-25 / 12:49:56
Mikaela

Du är min underbara kusin och bästis! <3

Grattis på bloggdagen xD

Skrev detta: 2010-01-26 / 19:06:52
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Popcorn

grattis!

Vilken är din fobi? ;)

Skrev detta: 2010-01-29 / 20:15:28
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback