Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Balletpojke till Hiphopguru

Jag måste visa detta! Igår nämnligen när jag titta på so you think you can dance var allt som vanligt,
men sista numret! Då klev Alex Wong in (han i rött) och dansade med en tidigare deltagare, Twitch. Ett helt otroligt hiphop nummer.. Så himla otänkbart att en kille som dansar ballet kan göra det så perfekt. Otroligt!!!



Fanns inget bättre klipp att lägga in. Men om ni vill se i bättre kvalité
 [klicka här] eller [här] då du även får se några fantastiska balletdanser också.

Ikväll kommer utröstningen. Och han ska verkligen inte vara en av dom sämsta,
då är amerikanarna dumma i huvudet!







Alexandra!

Tack tack! :)

Vad jobbar du med?

Din kommentarstext är vit så är inte så lätt att skriva en kommentar..

Skrev detta: 2010-07-22 / 00:26:45
Blogg/Webbsida: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Nathalie- mamma till Filip

hej, jag tänkte kolla om du hade lust och hjälpa mig o fixa min d Design på min blogg? Jag såg Emelies, och jag gillade den skarpt, de vorde jättesnällt :)

Skrev detta: 2010-07-22 / 09:48:09
Blogg/Webbsida: http://NathaliieBy.blogspot.com
Nathalie- mamma till Filip

Okej! Jag funderar på att byta till blogg.se för de verkar enklare faktiskt! De verkar som alla andra hellre har blogg.se .. Tror nog jag gör så!

Skrev detta: 2010-07-22 / 11:30:13
Blogg/Webbsida: http://NathaliieBy.blogspot.com
Emelie, 18 år och mamma till Nellie

Hej :) Svara gärna på mina frågor jag har ställt till er bloggläsare, som finns på min blogg :) Ni får också gärna ställa frågot till min frågestund och jag kommer att informera er när svaren är ute :)



Mvh / Emelie

Skrev detta: 2010-07-22 / 17:41:24
Blogg/Webbsida: http://mlie.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback