Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

ECLIPSE



I onsdags var jag på bio med Mikaela och fyra kompisar till henne, och självklart var det eclipse som vi såg.
Riktigt bra var den! Svårt att kunna bedöma vilken av filmerna som är bäst, men skulle nog faktiskt vilja
säga att detta var den bästa. Mycket fight, romantik och rolig var den på sina ställen. Den var helt enkelt otrolig helt igenom och slutet kunde inte va bättre. En höjdare verkligen! Nu undrar man ju bara när fjärde filmen kommer, för det längtar man verkligen efter.
Har du sett Eclipse? Vad tyckte du?

Några bilder från filmen nedan...









L J E M T F E L T v

sv: Tack sa mycket :D



Jag har ocksa satt den och jag tycker att eclipse var den basta av alla filmer. Tror dock att 4:n kommer bli bast men den kommer ju inte forns 2011 :/ Sa det blir langtid att vanta!

Skrev detta: 2010-07-04 / 21:18:36
Blogg/Webbsida: http://ljemtfelt.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback