Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

HemmA

Hej allihopa! Nu är jag här igen. Hemma om man ska vara helt ärlig. Vi åkte neråt i landet i söndags. Alltså jag, mamma, pappa och Mikaela och hennes familj. Vändan gick till torekov (utanför båstad) där vi har campat sedan dess. Men som sagt är man hemma igen från att haft skoj där nere framför allt tillsammans med min bästa Mikaela. Vi har badat, spelat minigolf, promenerat i hamnen, gått i butiker, solat och mycket mer. Kan kanske bjuda på några bilder senare...

Har annars nu precis kommit hem igen då jag har vart hos mormor och morfar, där man haft pizzakväll och popquiz tillsammans med släkten. Detta nedan var det jag hade på mig.




* Kofta - gina tricot, fast jag har gjort om den nertill * Linne - monki * Kjol - Designad och sydd av mig *










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback