Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

marianne


    
Har inte skrivit så mycket precis var jag har gjort de senaste dagarna. Om vi börjar med onsdagen så tillbringade jag eftermiddagen hos Mikaela, då vi "firade" våran dag. Igår var jag hemma, minns inte riktigt vad jag gjorde :S Men en sak är säker, jag har gjort färdigt en design som en person har beställt. Så vi pysslar med det allra sista nu och ska nog ta det stora steget och lägga in den hos henne imorgon. Idag har jag varit i apelviken i Varberg och ätit glass, en nyhet. Nämnligen Marianne! Sjukt goo :) Har även pysslat med en sak till idag men det kommer vi till lite senare ikväll ;)







FlizanLizan

sv: så lite så och tack själv :D

Idag har jag shoppat sk? _:)=

Skrev detta: 2010-07-23 / 21:37:56
Blogg/Webbsida: http://flizanlizan.blogg.se/
Anonym

hejhej, fin blogg! :D Ps eller? Men iaf, det är inte så att alla dina kommentarer försvann? För hos oss raderades bara alla kommentarer.. kram!

Skrev detta: 2010-08-02 / 22:15:50
Blogg/Webbsida: http://jessicaochamanda.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback