Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Photoshop CS5

 

Som jag kämpat för att få den senaste versionen av photoshop. Har försökt att lägga in och ladda ner en
testversion av det, men första försöket misslyckades och nu hoppas jag att det blir TREDJE gången gillt
 då den fortfarande håller på att ladda, fast på ett annat sätt nu. Titta bara här nedan vad man man kan göra! Amazing! Jag ber för att det ska gå nu, vill så gärna ha det. Är det kanske någon som redan suttit med det?




Återkommer och säger hur det gick :P










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback