Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Secrets


Idag har jag gjort två saker! Först pyssla jag lite med min nya bloggdesign, som ni inte kommer få se
innan den är helt klar :P Vid två - tre tiden gick jag sedan upp och fortsatte med min klänning jag syr
på. Överdelen alldeles strax färdig, ska bara fixa en grej vid axlarna och en dragkedja. Så imorgon
efter jobbet då jag är hemma lite över tre så ska jag fortsätta och då med kjoldelen :) Lycka! Jag är
så nöjd. Men varför vill jag inte visa? Ni kan allt vänta tills jag är helt färdig med den med :P Dock
var jag lite snäll och visa en suddig bild xD Hemligheterna kommer i sin rättan tid att bli avslöjande!
Ni får vänta tills då!

Nu ska jag gå och lägga mig, då jag ska upp himla tidigt imorgon :( Nattinatti......







JENNY

Åhå, nu är jag nyfiken! :))

Skrev detta: 2010-07-31 / 09:36:04
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
Jessica

Hej. måste börja med att säga att du har en super mysig blogg och är jäåtte duktig på att designa bloggar :) Men tänkte höra med dig, du har designat bloggen chicmommy.blogg.se och jag undrar vad det är för text (font) i headern med hjärtan. Alltså vad den heter. Har letat som en tok efter den hela dagen men hittar inte på den någonstan så skulle vara jätte tacksam för ett svar :) Mvh Jessica

Skrev detta: 2010-07-31 / 12:50:07
Blogg/Webbsida: http://crazybarbiedoll.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback