Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

svaren

Här kommer svaren till frågestunden, skrev ju innan jag åkte att jag starta en frågestund så att ni kunde fråga om ni undra något. Och ja det var i alla fall nån som snappa upp det!!

Här kommer några frågor från JENNY!

Hur har du lärt dig att sy? :)
-
Hmm antar att det var från syslöjden i grundskolan, men för er som inte vet så går jag ju också en textil-linje på gymnasiet nu, så där har man och lärt sig en del också än så länge (t.ex. mönster osv.) Men annars är man väl för det mesta självlärd. Det är bara att gasa och köra ;)

Vad använder du för smink varje dag?
-
Jag brukar köra på enkelt och basigt. Maskara (maybelline newyork-lash stiletto) , concealer (lumene) , foundation (loreal - true match) , puder (nivea -ideal finish) , innan allt har jag alltid återfuktningscremen från neutrogena eller clinique och ibland också primer från lumene. Hyn är det viktigaste!

     




Favorit maskaran?
-
Har inte använt så jättemånga olika, men den jag har nu (lash stiletto) funkar bra.

Favorit plagg?
- Jäklar, riktigt svår fråga :S Hmm... Jag går ofta i jeans och något linne, men nä någon favorit kanske det inte är. Antingen någon av mina klänningar, men skulle mer tro på att kläderna jag kommer sy här framöver blir favoriterna, så vi får vänta och se vad det blir ;)

Vad ville du jobba med när du va liten?
-
När jag var liten ville jag väldigt länge vela vara frisör, en tid var det gympalärare (fråga mig inte varför) Sedan tror jag när jag började med syslöjden i 3:an så var det kläddesigner som jag fasta för och än så länge inte ändrat på.

Om du fick gifta dig med en kändis, vem skulle det bli?
-
Hmm självklart beror det på hur mannen är i sättet, men lite svårt eftersom man inte känner någon av dom ;) Men om man bara ska gå på utseendet så är ju självklart mängden stor :P Några exempel på snyggingar kan ni ju i alla fall få ;)


    


Några favoritbloggar?

- Ja jag kanske är tråkig för jag har faktiskt inga särskilida favoriter längre. De jag hade förr har antingen slutat blogga eller banat iväg och blivit för tråkiga i min smak. Jag följer många bloggar via bloglovin men har inga särskilda favoriter, dock tycker jag lite mer om [Lailas], [Rebeccas] och ska jag vara ärlig börjar din blogg bli en av dom (inte läst så länge) , asså Jennys då. Men de är typ dom enda. Läser inga så kallade "kändisbloggar". Så om ni läser detta, tipsa gärna!

Vet inte riktigt om frågan var meningen att ställas här, men här kommer en från HANNAH!

Haft en bra sommar hittills?
-
Jadå, det får man väl säga att den har vart.

Tack för frågorna!







JENNY

:D tack! :D



Du, angående primer, tycker du det är bra?

att ha innan foundation på hyn? :) & rekomenderar du den från lumene? :) Kram!

Skrev detta: 2010-07-29 / 10:45:00
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
HANNAH

Haha ja, jag frågade nog mer som en kommentar mer än till frågetunden. Men skönt att du haft en härlig sommar :L)

Skrev detta: 2010-07-29 / 12:48:02
Blogg/Webbsida: http://www.hannahborg.se
JENNY

Tack gulligaste för tipset! :))

Skrev detta: 2010-07-29 / 13:27:18
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback