Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

TILLBAKA

Nu är jag tillbaka igen. Har vart på en liten minisemester med husvagnen, varit på kräftfestivalen och så badat och solat med Mikaela m.m. Sedan har jag nu i helgen jobbat, igår 16:00 till 22:30, idag 11:00 till 18:00. Igår var det rätt okej, fast var ensam i slutet så då var det väldigt stressigt. Idag har det varit fruktansvärt! Kom jättemånga bussar och vi som är i disken (3 st då) slet för fulla muggar, men räckte ändå inte till. Vagnar var fulla och man slet då ännu mer. Så nu är man trött! Skönt att man har typ 2 veckor till nästa pass....

Nu ikväll, ska jag bara sitta här i min goa soffa och fixa och dona med en bloggdesign..
Hur har ni haft det i helgen? Vad har ni gjort?






Matilda

SV: Ja allt är super =)

Hur är det med dig?

Skrev detta: 2010-07-18 / 21:17:05
Blogg/Webbsida: http://vickysutbildning.blogg.se/
Malin

SV: Jupp allt bra:) Hur är det med dig då?<3

Skrev detta: 2010-07-19 / 10:32:15
Blogg/Webbsida: http://pinksisters.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback