Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

plans

Ojojoj! Vakna rätt sent idag. Tror faktiskt klockan var tolv om inte mer. Hade inga planer för idag, då jag först tänkte att jag kunde då gå upp och fortsätta med klänningen, men nää inte de!!! Vid kvart i två ringde en från jobbet och fråga om jag kunde ta tiden mellan tre och åtta, och nää jag säger inte nej till det. När jag väl kom dit var de två andra som stod vid disken men efter bara någon minut försvann de båda då de sluta. Har vart ensam hela den tiden, dock har någon kommit lite då och då och hjälpt till när det har varit mycket. Tiden har gått väldigt långsam men det hela har väl vart helt okey får man väl säga....

Så ja! Jobb blev det idag då jag egntligen inte skulle ha det. Menmen! Jobb blir det dock mycket här framöver då jag ska jobba lö, sön, mån, tors, fre, lö, sön och sedan fyra dagar ledighet efter det.

Nog om min planer och beskymmer nu! Hur har eran dag varit idag? Gjort nåt speciellt? TELL ME!!!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback