Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

16 Juni - Pic

Riktigt fint väder har det vart idag! Själv har man legat ute i solen och stekt och
även satt upp studsmattan och klickat fram lite nya bilder. Look at this!









Lite fina i alla fall :) Nää nu blir det nog snart mat. Hej så länge!







ISSA.

Ja visst är det snyggt! Skulle hemskt gärna vilja ha de outfitsen i garderoben!

Skrev detta: 2010-06-16 / 18:38:00
Blogg/Webbsida: http://issafashion.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback