Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Alldeles strax kommer den efterlängtade bilden

Dagen har varit rooolig! Hade textil från 9 till kvart över 2 ungefär för att en lektion var inställd. Så vi var smarta och stanna och jobba. Jättesnart klar med kjolen, ska bara fixa fållen längst ner (dra upp på något sätt, så att kanten blir vågrät) Svårt att förklara, men alldeles strax kan jag bjuda på en bild på den. Vi åt även tårtan som (jag) och mamma gjorde igår. "Den godaste tårtan dom ätit" sa dom :P

Efteråt så cyklade Linn till Ps, medans jag satt på pakethållaren och höll paraplyet. Hahha måste ha sett riktigt roligt ut :P Där hade vi svenska och vi satt och höll på med argumentationer och lite till. Bussen hem och nu ska jag gå och äta...







Leia ♥

Härligt med roliga dagar :)

Skrev detta: 2010-06-07 / 22:50:19
Blogg/Webbsida: http://leiabloggar.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback