Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

"Helvetet" är över!!



Nää nu har det två dagar sen senast och vad har jag gjort?

Igår hade vi "förhör" på engelska boken, vilket gick bra. Därefter hade vi matte då jag fick reda på resultat från nationella och vad jag får i betyg. Efteråt hade vi historia och vår sista bildlektion...

När jag kom hem åt jag och sedan drog jag, mamma och pappa ner till "idrottsplatsen" och kika på gamla bilar och så fick jag "belöning" för designen jag gjort till torsdagsträffen. Blev en keps till pappa och ett presentkort till mig på 100kr. Good!

Hem igen sedan och gjort klar min SISTA tyskaläxa!! Så jävla skönt!!!! Titta sedan på film, Rat Race, sett den innan men den är lika rolig för det xD

Idag så hade vi vår allra sista lektion i tyskan gemensamt, men ska bara dit på onsdag en stund och bara få reda på betyget. Lämnade äntligen tillbaka "helvetes boken" idag. 

Väntan och sedan vid 12 ungefär börja jag på min modellteckning på rosenfred. Satt en timme extra och har nu kommit en liten bit, men har ändå mycket kvar.....

Kom hem kvart i tre ungefär och har precis fikat! Ska nog fortsätta med modellteckningen nu, för roligt är det!!!! :))) 

Ha det gött!!

 







yvve

Åh va kul att du fick belöning :)

Skrev detta: 2010-06-04 / 22:51:49
Casper

Rat race blir man aldrig trött på! :D

Skrev detta: 2010-06-05 / 23:35:22
Blogg/Webbsida: http://caspere.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback