Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hiss för Tila Tequilas hår!


Visst är hon söt den hära tjejen! Och jag älskar hennes hår, det ser så himla fräscht ut och inte minst, på senaste tiden har hon färgat sitt bruna hår blont. Och visst var även det snyggt på henne :O Vanligtvis tycker jag att personer med det utseendet passar bäst i mörkt hår, men detta funka! Nån som går emot mängden, för alla har ju verkligen färgat sitt blonda hår mörkare det senaste året. Så detta blev ett plus för Tila Tequila eller Tila Nguyen som hon egentligen heter. Enligt mig tycker jag antingen den blonda frisyren längst upp i vänstra hörnet eller den bruna axellånga frisyren längst ner är snyggast på henne. Kort hår i alla fall! Men frågan till dig nu: Vilken hårfärg/frisyr tycker du hon passar bäst i?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback