Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lika som bär .....

Jag kan påöka [denna listan] nu. För jag har hittat mer bär.....
Som denna till exempel?


Gjorde ju ett inlägg för några dagar sedan om Kim Kardashians (vänster) outfit och jag var nästan
säker på att det var hon som var med i The pussycat dolls. Men sedan när jag sökte kom jag på det
att hon hette ju Nicole Scherzinger (höger) Så visst är dom lika? :O

Sedan märkte jag en grej i lördags när vi tittade på kronprinsessans bröllop och visst är Filippa Reinfeldt
(vänster) lik kronprinsessan Mary av Danmark (höger) !!? Lite i alla fall....



Sedan är ju dessa grabbarna också lika, men det var väl ingen nyhet precis ;)



Vet du några fler kändisar som är lika??







Mikaela :D

Pappa satt och sa flera gånger att hon två tjejerna va lika XD

Skrev detta: 2010-06-23 / 22:31:34
Catja

Alla ser ju likadana ut! haha läskigt.

Fin blogg btw.

Skrev detta: 2010-07-02 / 13:25:58
Blogg/Webbsida: http://catjas.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback