Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Min första skolavslutning på PS

 
 
 

Kom hem vid ett-tiden idag och har då vart på skolavslutningen! Min första på PS (Peder Skrivare) De
dela ut massa stipendium, några av mina klasskamrater dansade (cats) , musiktreor sjung och även
estiska och naturestetiska kören. Självklart viftade studenterna på mössorna också ;) Så japp! Nu är
ettan över och nu blir det ett lååååångt sommarlov att se fram emot :)

Ska börja göra mig i ordning för kvällen nu då klassfest står på schemat! :))







Anna

hoppas ditt sommarlov börja bra mitt har ja haft nästan en vecka :D

Skrev detta: 2010-06-15 / 16:40:16
Blogg/Webbsida: http://enaningefterbliven.blogg.se/
emelie

ojsan vilken sen skolavslutning ni hade :O nästan en vecka efter oss, vart bor du? :O

Skrev detta: 2010-06-15 / 22:37:58
Blogg/Webbsida: http://emeliethequeen.blogg.se/
ISSA.

Härligt med sommarlov!



Kul med klassfest! Hoppas du får en toppenkväll!

Skrev detta: 2010-06-16 / 00:44:51
Blogg/Webbsida: http://issafashion.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback