Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

NY BIKINI för sommaren 2010


Denna bikinin var det som fanns i mitt paket från Nelly.com och har kostat 298:-
Fastna för den nästan direkt då den visas på startsidan, så den är la populär?
Jättefin i alla fall tycker jag. Trosan satt som en smäck medans överdelen var
kanske lite lite för stor, men blir att behålla för snygg är den i alla fall :))
Hur ser din bikini/baddräkt ut i år?







Medina

SV; Har varit duktig och varit ute och joggat, haha. Sen har jag gjort lite sysslor här hemma, själv då:)?

Skrev detta: 2010-06-01 / 19:09:21
Blogg/Webbsida: http://meedinas.blogg.se/
Emma

nu är svaren på frågestunden här! :D

tack för att du frågade.

ha det bra. kram <3

Skrev detta: 2010-06-01 / 20:04:06
Blogg/Webbsida: http://emmababyys.blogg.se/
lollo

det var en fin bikini måste också köpa en ny :)



Nu ska ja väl typ gå och lägga mej, men jag har varit ute med kompisar :D

Skrev detta: 2010-06-01 / 23:05:35
Blogg/Webbsida: http://blondinsalollo.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback