Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Små söta sommartoppar



Någon mer än jag som är djupt förälskad i sånna här små toppar? Alla här ovan är från rarefashion eller
 topshop och man kan inget annat att säga att dom är gud så söta så! Åhh jag vill ha en, framför allt någon
 av dom i mittenkolumnen som enligt mig är finast. Men tror jag hellre försöker sy en egen :) Tror faktiskt
att jag redan vet hur jag vill att den ska se ut xD hehe
Vilken gillar du bäst??







JENNY

Men åh! 1 & 2an vill jag ha! :D

Skrev detta: 2010-06-22 / 12:14:35
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
eminaochmaria

gillar nog den högst upp till höger och den i mitten på andra raden mest! :D

Skrev detta: 2010-06-22 / 15:33:53
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
Vanadesse.

nr 2 av headrarna tycker jag =)

Skrev detta: 2010-06-22 / 18:21:54
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
Mikaela :D

MEE LIKE :D den rosa/vita blommiga, den blommiga (blåa), också den blå blommiga på nederstra raden i mitten :D

Skrev detta: 2010-06-23 / 22:34:24
Anonym

dom här topparna har du designa själv?

Svar: Nej det har jag inte, men skulle kunna :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-03-30 / 11:05:25
Giiggen

var kan man köpa de här topparna?

Svar: Det står i inlägget :) Men eftersom inlägget är 2,5 år gammalt finns nog tyvärr inte topparna längre..
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-03-30 / 11:07:15



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback