Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jobb hela dan...


Hade sovmorgon till 12 idag men själv vakna man redan halv 9 för man skulle iväg och ta andra gardasil sprutan. Gick toppen! Gjorde inte så ont ju den heller, men det klart om man har sprutskräck så gör det nog ondare för att man spänner sig (vilket jag inte gör) Sprutor är ingen big deal för mig ;) hehe. Efter så åkte vi hem en snabbis, packa och prata en liten liten stund med syster som är i austalien och sedan tog jag bussen till stan och hade textil kl 12. Var i stan lite efter och sedan hem och har sen dess suttit med textilarbetet (kollektionen) hela kvällen. Tar slutspröten imorgon, sedan har man inte så mycket kvar :)

Näää ska gå och göra mig i ordning och lägga mig nu. Såå himla trött asså!!! Godnatt!







julia

Fin blogg, följa varandra via bloglovin?

Skrev detta: 2010-06-12 / 11:58:32
Blogg/Webbsida: http://vackrare.webblogg.se/
julia

Följer den nu:D

Skrev detta: 2010-06-12 / 12:19:44
Blogg/Webbsida: http://vackrare.webblogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback