Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Boiling Hot


Bild från http://lookbook.nu/

Denna dag kan man kalla vacker! Och i morgon har jag hört att det ska bli ännu
 finare. Själv har man jobbat idag, har målat nästan ett helt staket. Fint blir det
men kanske en aning varmt :P (värre). Ska imorgon först in till stan en sväng och
sedan ska jag försöka måla klart staketet. Efteråt ska vi hämta Mikaela, då hon ska
sova här sen. Ska bli toppenkul! Nu ska jag däremot vila en liten stund, sedan så ska
jag göra det allra sista på min kjol som jag jobba på lite igårkväll också. Bild kommer
senare. Hej så länge....







Mikaela

vilken fin bild!

jaa imon kommer bli toppen ;D <33

Skrev detta: 2010-06-28 / 20:05:58



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback