Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vikingafynd


Idag har jag inte gjort så mycket, men riktigt fint väder har det varit. Så idag passade man på att gå
kolla på utgrävningarna som gjorts på en åkern nästan bredvid vårt hus. De ska nämnligen bygga en
massa hus där och då ville dom gräva upp för att se om det var något värdefullt. Och ja det var det!!
Som ni ser här på bilderna är det märken i jorden och det är märken från gamla hus, eldstäder och
en gammal kyrka som fanns där på vikingatiden typ, häftigt? Haha ja lite är det i alla fall. Arkelogerna
har aldrig sett något sådant förr och dom håller på för fulla muggar. Platsen dom hittat heter Lalatoften.
Ja nu blev det lite för bonigt så bäst jag slutar nu ;) hahahha men om ni är intresserade så fråga på!

Annars har man legat ute i solen och stekt. Kokhett! Shit asså, var tvungen att gå in sedan. Har
därefter tittat lite på tv:n samtidigt man åt och sedan suttit lite vid datorn och så.

Imorgon ska jag jobba så bäst jag går och lägger mig nu eller om en liten liten stund i alla fall.
Godnatt!!!







♥Babypink♥

godmorgon hoppas att allt är bra hos er i sommaren värmen



ha en bra dag

Skrev detta: 2010-06-21 / 07:42:17
Blogg/Webbsida: http://jennysmodemix.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback