Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Melodifestival - Finalen

I kväll är det dax för finalen av melodifestivalen och jag är laddad! Ska bli skoj att få veta vem som ska representera i eurovision song consert i år och vem som blir vinnaren av melodifestivalen 2010. Detta är något vi inte får missa! Men vem tror vi att det blir? Här kommer låtarna och startorningen:



1. Bidragets titel: You're Out Of My Life
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Darin



2. Bidragets titel: Jag vill om du vågar
Upphovsmän: Pontus Assarsson (text & musik), Daniel Barkman (text), Jörgen Ringqvist (text & musik)
Artist: Pernilla Wahlgren



3. Bidragets titel: We Can Work It Out
Upphovsmän: Andreas Johnson, Bobby Ljunggren, Marcos Ubeda
Artist: Andreas Johnson




4. Bidragets titel: Kom
Upphovsmän: Niclas Arn, Gustav Eurén, Karl Eurén
Artist: Timoteij



5. Bidragets titel: Hollow
Upphovsmän: Anders Hansson, Fredrik Kempe
Artist: Peter Jöback



6. Bidragets titel: Unstoppable
Upphovsmän: Alexander Kronlund, Hanif Sabzevari, Dimitri Stassos, Ola Svensson
Artist: Ola



7. Bidragets titel: I Did It For Love
Upphovsmän: Kristian Wejshag (text), Lars "Dille" Diedricson (musik)
Artist: Jessica Andersson



8. Bidragets titel: Keep On Walking
Upphovsmän: Salem Al Fakir
Artist: Salem Al Fakir



9. Bidragets titel: This Is My Life
Upphovsmän: Bobby Ljunggren (musik), Kristian Lagerström (text)
Artist: Anna Bergendahl



10. Bidragets titel: Manboy
Upphovsmän: Fredrik Kempe (text & musik), Peter Boström (musik)
Artist: Eric Saade

Nå vem tror ni att det blir? Själv tycker jag nästan alla är bra. Fast gillar inte Timoteij, Pernilla, Jessica
 så mycket och har mer fastnat för Darin, Anna, Peter, Ola och Erik. Får hoppas det blir någon av dom.
Vem tycker du??







jennifer

det får vi se ^^ har verkligen ingen aning! känns ganska jämnt :D

Skrev detta: 2010-03-13 / 17:32:30
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/
yvve

ikväll kommer jag heja på salem och anna :)

Skrev detta: 2010-03-13 / 19:26:36
Rebecca

Sv: Den e från Gina Tricot ;)



Heja Timoteij och Erik!

Skrev detta: 2010-03-13 / 20:02:44
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Viktoria ♥

sv: det var en skitbra idé! Det ska jag ju göra! Kanske kommer en video när jag har i.d sminket. Håll utkik! :D

Skrev detta: 2010-03-14 / 00:08:57
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback