Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Songs n epoch


Förlåt att man varit lite Oaktiv, men har faktiskt inte haft tid. Skolan på dagen. Haft prov, gick jättebra förresten :), läxor, plugg, packning m.m. Men har i alla fall haft det skapligt de senaste dagarna ändå. Hoppas ni också haft det! :)

Idag var det då tyska som gällde, sedan musik, då vi gjorde "klart" våran egna låt och visade upp. Blev säkert bra, men eftersom man inte fick höra dom andras innan "uppvisningen" tyckte man ju såklart att många var mycket bättre. Men kul att prova på det lite i alla fall. Detta var sista musik lektionen i detta ämnet och om två veckor blir det bild tror jag.

Efter det gick vi och åt. Sedan hade vi dräkthistoria. Satt och titta på ett modedräktsavsnitt typ. Med kläder på 1800-talet. Skulle samla lite fakta till ens egna epok, men det var inte länge min epok visades på den 50-55 min långa filmen, 1 minut kanske :S Efter sett det, skissa jag upp en en klänning till den epoken.

Hem, packa, mat, duscha, tv, data..........










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback