Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Den stora dagen..

 
(17:e Maj imorgon måndag) 


Som sagt så var det Göteborg hela dagen igår. Var jäkligt trött och fötterna var "svullna" på kvällen. Haha nää men jag förtjänade att ligga i soffan och titta på vår STORA tv som är nyligen inköpt. Just det så hade vi ju kalas i fredags också, var faktiskt rätt kul xD 

Idag däremot har jag skrivit en novell och "författarens kommentarer" till den :P Svenska arbete som jag skickat iväg nu. Var innan idag också hos farmor, som förresten fyller år imorgon + min mamma + Mikaelas mamma och sedan tror jag också att min kusins tjej fyller också. Sen e det ju norges nationaldag också. Mycket att fira då alltså! Jaja nu blir det la duschen, tv och så ska jag försöka fixa designen jag gjort. Ha det nice så länge ...

 










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback