Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

gräset nu kortare



Härlig dag idag. Suttit ute i solen en stund, sedan har jag klippt gräset första gången i år.
Har ikväll även ätit grillat och bara tagit det lugnt. Likaså var det igår, fast då städa jag
också altanen. Har vaknat ovanligt tidigt för att vara helg båda dagarna och snart är man
nästa på tur i duschen också.







jennifer

visst är den! :)

Skrev detta: 2010-05-02 / 20:53:19
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback