Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Madame de Pompadour



Vacker kreation på Madame de Pompadour under rokoko epoken - 1765


Idag på morgonen var det att gå upp tidigare. Hade tyska som jag inte haft på över två veckor nu och fy fan för det! Haha asså jag avskyr han (läraren) Han blängde undan blicken som att jag var dum i huvudet bara för att jag sa att en annan som har tyska inte kunde komma. Ahh och inte minst det. Jag hade muntligt också och det gick inte så bra, hoppas han är lite snäll med bedömningen bara.

Efter tyskan så hade vi svenska och sedan efter maten engelska. Var riktigt roligt på engelskan (eller ahh lite) Vi var ute på en av "gårdarna" och så skulle vi springa och komma ihop en text som stod där och sen springa tillbaka och skriva upp den på ett papper. Vi var först att bli klara så vi fick mest poäng då men undra hur det gick med rättningen sen eftersom man fick minus för varje fel. Jag gick nämnligen lite innan vi sluta för att hinna med bussen hem. (Data inställd och fick med hemuppgift i matten) Gott!

Var hemma halv två eller nåt sånt och då satt jag lite ute i solen. Sedan har man chattat litegrann men mest pluggat på ett dräkthistorie prov man ska ha på fredag (därav bilden) , gjorde också matteuppgiften.

Näpp nu ska man gå och ge katterna mat och sedan sova. Sovmorgon imorgon och sen kommer vi nog också få veta hur det gått på matten och engelskan i de nationella. Spännande :O

God natt på er!!!







idah

Hoppas det gick bra på nationella då! :)

Skrev detta: 2010-05-26 / 22:57:31
Blogg/Webbsida: http://idahfridhs.blogg.se/
ISSA.

Spännande att få reda på nationella! Jag vill veta matten...

Skrev detta: 2010-05-27 / 17:39:12
Blogg/Webbsida: http://issafashion.blogg.se/
simone

ootroligt vackert! :)

Skrev detta: 2010-05-28 / 18:49:09
Blogg/Webbsida: http://fattybom.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback