Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Carrie Bradshaw


Som sagt hade jag textil idag på morgonen där jag konstruerade min ärm till livgrunden. Nu härdanefter ska jag förändra så den blir så jag vill ha den på min blus. Åkte hem med bussen och sedan iväg igen till Ullared, där jag bara köpte lite smågrejer och ja som ni kanske fattat, Sex and the city 2. Den ska man se för andra gången till helgen, för ni har väl sett den?







Sandra Forsberg

Var du på Ullared? Gött, träffa du Morgan ;) ?

DEN filmen är så gryyymt bra, har också gjort en investering och köpt den. Värt vartenda krona kan jag säga ;)

Skrev detta: 2010-11-11 / 16:19:54
Blogg/Webbsida: http://timeofwonder
Malin

Oh ja det har jag! Riktigt bra är den.

Skrev detta: 2010-11-11 / 17:29:34
Blogg/Webbsida: http://alifeofmalin.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback