Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka - fredag

Sista dagen på estetveckan nu för denna terminen och den har varit riktigt rolig! Först och främst fick man då sovmorgon, börja ett med stickning! Fick lära mig att lägga upp maskor och vanlig stickning. Blev la helt okej, för att vara första gången då jag aldrig hållt i ett par stickor förut. Menmen det kommer nog gå fint! :)

Satt över lite och fortsatte bara, då vi missa tjugo minuter för att brandlarmet gick på skolan. Tydligen nån rökmaskin som musikarna hade då de repade till estetkonserten som jag varit på nu ikväll! Bra var det, men bäst var min kära Kajsa, som har en så otroligt vacker röst <3

Hem sedan lägligt till att se vem som åkte ut ur idol denna gången. Och nej, jag gilla det inte! Linnea skulle inte åkt ut, men jaja.. Då kan jag ju bara säga att Olle är den som SKA vinna. Han var ju bra ikväll också, härligt!










saga :)(L)

okej :)<3

Skrev detta: 2010-11-27 / 01:23:36
Blogg/Webbsida: http://sagasetzerdorji.blogg.se/
Laila

gud vad cool outfit. vad är det för ngt? en top och en kjol? :P

Skrev detta: 2010-11-28 / 12:32:15
Blogg/Webbsida: http://lailaaziz.blogg.se/
A&V

Vad kul du verkar ha det. Men vad betyder liksom själva ordet estet?

För det är ju miniatyrer och stickning... Ser inget samband.

KRAM <3 Vinessa

Skrev detta: 2010-11-28 / 18:59:23
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends
Ilaf

SNYGGGGGGGGGGT'!

Skrev detta: 2010-12-08 / 13:37:50
Blogg/Webbsida: http://ilaf.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback