Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka - måndag

Den roliga veckan har börjat! Och idag hade vi först "bild" där vi fick i uppgift att jobba med miniatyrer och vi textilare fick temat mode/catwalk naturligtvis. Så jag och Linn började samarbeta då det blir ett rum/ garderobliknande/ backstage på en modevisning. Ni kommer nog kanske få se en bild, vi får se. Roligt tycker jag det var i alla fall!

Andra lektionen för dagen var den vi brukar ha på onsdagar, alltså den där vi syr på blusen/skjorta. Idag hann jag med att klippa ut alla delar i mitt tyg och också klippa ut grundmallen till liv i hård "kartong". Nästa sak är att mäta ut och sy stråveck :)

Var sedan en snabbis inne i en fotoaffär och tittade på systemkamera innan jag åkte hem med bussen....









Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Ja, klart vi vill se bild :)

Skrev detta: 2010-11-23 / 08:33:06
Blogg/Webbsida: http://myshoebox.se
Asta

Vad fin bild! Är det en målare, som sitter och målar? Gullig!

KRAM FRÅN ASTA <3

Skrev detta: 2010-12-01 / 16:13:08
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback