Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka - tisdag


Igår var det tisdag och andra dagen på estetveckan. Vi började med textil färg och form, där jag bara satt och gjorde på min presentation till kursen. Senare vid ett-tiden kom ytterligare en textillektion och då teaterkursen där vi håller på med scenkläderna. Ännu inte klar men i nästa vecka, då måste dom vara det! Och ja sen får man väl också tillägga: snö snö snö, mycket snö!







A&V

Sv: Jag var där för 2-3 år sedan, men då var jag inte lika shoppingintresserad som nu och inhandlade inget mer än souvenirer och en I<3NY-t-shirt...

Sightseeing!

Är det du på bilden?

Har du lagt ut bild på tröjan än? Som du sydde? För i så fall har jag missat det:O

Kram Vinessa

Skrev detta: 2010-11-24 / 19:43:17
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback