Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

FÖRSTA ADVENT

FÖRSTA ADVENT, RENA HELVETET! Kaos, jobbade 13-20 idag. 20 bussar, vagnar som var konstant fyllda hela dagen och trasig diskmaskin till en början. Fick stapla disk i mängder innan de fick lagat den lite, sedan fick de också ringa in ytterligare "arbetare". Som nån sa, värsta dagen på hela året var denna. Så ni kanske förstår att det har varit en jävligt stessig dag för mig idag, är helt slut nu. Kommer nog somna tidigt ikväll. Menmen, nu får de vara slut på min negativitet. Hoppas ni har haft en mysig första advent i alla fall.... Godnatt!







A&V

Haha, stackars dig!

Tack för förklaringen och fortsätt uppdatera!

Men nästa vecka är det något annat då??

Kram <3 V

Skrev detta: 2010-11-29 / 07:25:19
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends
♥ L A I L A ♥

haha :) Usch det är skitkallt ute :P

Skrev detta: 2010-11-29 / 12:08:30
Blogg/Webbsida: http://lailaaziz.blogg.se/
Nathalie

vart jobbar du?

Skrev detta: 2010-11-30 / 21:27:28
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback