Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Helvete!

............................................................. ahhhh! Jag vann inte designtävlingen, men var värt ett försök i alla fall.







Jenny

Bättre lycka nästa gång!

Kram!

Skrev detta: 2010-11-04 / 07:52:10
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
Viki

Ja, lycka till nästa gång :D

Sv; Mm.

Allt bra med dig idag? :)

Skrev detta: 2010-11-04 / 13:05:20
Blogg/Webbsida: http://vikisblogg.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback