Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Snart börjar det klippas



Vet att det inte var någon vidare bra bild, men ville bara visa vad jag har gjort idag, MÖNSTERKONSTRUKTION! Har gjort förändringarna på ärmen idag sedan fixat en knäppkant på livet och försökt göra klart mönstrerna. Och ja nu är det bara manschetten kvar sen ska jag börja klippa i tyget och därefter göra kragen :) Det ni kanske inte vet är att det är faktiskt mönsterna som tar längst tid och nu när jag satt över 2,5 timme idag så börjar det dra sig mot slutet eller ja, början på sömnaden! Åh vad roligt!







Mam

Du e så duktig, blir säkert kanonbra.

Skrev detta: 2010-11-17 / 21:02:48
Twins

=)

Skrev detta: 2010-11-18 / 00:30:21
Blogg/Webbsida: http://lizzyochbecky.blogg.se/
A&V

Hoppas det går bra med att sy sedan och glöm inte att lägga upp en bild åt mig;)

V

Skrev detta: 2010-11-19 / 15:55:10
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback