Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Som det brukar va..



En ny vanlig vecka har börjat och ja, jag kan kort sammanfatta att det inte har hänt nåt speciellt. Dagen har rullat på som vanligt och skulle tro att hela veckan kommer se ut så. Nästa vecka däremot är det estetvecka vilket betyder, BARA TEXTIL! ÄLSKA! Nu till kvällen blir det bland annat top model men innan dess ska jag upp en sväng till syrummet med ett arbete. Hoppas ni har haft en bra start på veckan...







Modekatt

Låter som härliga planer för veckan :)

Vacker bild det där!

Skrev detta: 2010-11-15 / 19:24:39
Blogg/Webbsida: http://modekatt.blogg.se/
A&V

Vet du när den här kollaborationen med en stor designer och H&M var? Alltså när man kan köpa grejerna? För jag har läst om det i ELLE...

<33

Skrev detta: 2010-11-15 / 20:17:24
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback