Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

N.Y.

God kväll på er! Haft en bra helg? Själv så sovde jag till elva idag och sedan vid ett/två var jag ute och övningskörde. Därefter gjorde jag de sista mönstret klart till blusen som jag klippa ut imorgon :) Sedan har jag nu i ungefär en timme tittat runt på nätet om flyg till New York. Vi på textilen ska ju nämligen om ett år åka ut till en modemetropol (paris, london, new york osv.) Så jag har haft i uppgift att leta upp för New York :) Gud vad kul det hade varit att åka dit! Speciellt under fashion week. Rena drömmen ju!



Har du varit i New York?







A&V

Ja och det ägde!!!!

V

Skrev detta: 2010-11-23 / 19:55:18
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh så kul att åka till NY :D hoppas ni får göra det!

Skrev detta: 2010-12-04 / 22:58:04
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback